Sahilde mısır yerken aklıma geldi :) bu seyyar mısır satıcılarına bi diş ipi markası sponsor olsa boyle her mısır alana yanında bi tane ufak tek kullanımlık diş ipide verse hem reklam olur :) hemde diş arasına kaçan mısırları çıkartıveririz pıt diye :D
yahu o mısırlar nasıl bi merettir ki dişinin arasına kaçırmadan yiyebilen var mı acaba ?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder