Kış gelir yılbaşı olur ve CocaCola otobüs duraklarını mutlu mesut kutup ayıcıkları ile süsler... Peki birde şöyle yapsa; otobüs durağını kopmuş bir buzul parçası gibi yapsa ve üzerinde mutsuz bir kutup ayıcığı otursa orada otobüs bekleyen insanlarda (zaten istanbulda duraklardaki çoğu insan öyle) o ayıcıkla birlikte bekleseler ama mesela 2 saat boyunca o durakta hiç otobüs durmasa orada bekleyen insanlar acaba o ayıcığı anlar mı?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder