20 Eylül 2012 Perşembe

Pijama


Bir atölyem olsun istiyorum. Home office durumun da olabilir şimdilik ben ona ev dükkan derim. Geniş  pencereleri olan, yüksek tavanı olan bi yerden bahsediyorum. illaki deniz manzarası olsun değil ama geniş bi alanı görsün, belki sadece şehir manzarası gece olduğunda akan trafiğin ışıklarını izleyebileceğim bir manzara...ohh miss.. yerler  ahşap olacak yer yer yürürken ses çıkabilir ama fazla değil... loş ve sarı ışıklar olacak, genelinin çok geniş olamasına gerek yok ama bir odanın baya geniş olması lazım, eskitilmiş ahşaptan geniş bir çalışma masası tabi ki üzerinde en büyüğünden imac'im.  Yerde belki bi tane kilim sadece. Büyük koyu renk bir kanepe, bol bol kitapların olduğu ahşap raflar ve kitaplıklar, bazılarının üzerinde sevdiğim action figürler... ve arkada çalan güzel bir müzik ile geceyi izleyen şarap... misss... belki olur bi gün olursa adı "pijama" olur rahat, huzur hepsi bi arada olsun diye...

http://soundcloud.com/mike-verbraeken/the-xx-sunset

2 yorum: