Düşünüyorum bazen çekip gitmeyi, bırakıp her şeyi, satıp tası tarağı, ben gidiyorum diyip eşe dosta, çıkıp yürümeyi düşünüyorum, nereye olduğunu bilmeden canım ne tarafa isterse, rüzgar ne tarafa sürüklerse öylece yürümek istiyorum. Düşüp kalkmak, göğün altında, toprağın üzerinde uyumak, yıldızların göründüğü yerlerde uyuyup, güneşin uyandırdığı yerlerde uyanmak istiyorum, rüzgarın getirdiği pis kokuların değil, mis gibi doğanın, doğalın kokusunu içime çeke çeke yürümek istiyorum. Nerede uyuyacağımı bilmeden, uyanır mıyım diye düşünmeden gitmek sadece.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder