30 Haziran 2009 Salı
Yüzen Tematik Restoran...
Şimdi bi gemicik düşünüyorum ama çok büyük değil filocuk gemiciği değil yani hani boğaz turu yapan motorlardan biraz küçük onun küçüğünden biraz büyük orta karar işte :D eli yüzü düzgün olacak bembeyaz olsun içi gayet sade ve şık, rahat olacak... Biz bu gemicik de ne yapıyoruz... Belli kişilere özel davetiyeler yolluyoruz ya da az sayıda ki özel organizasyonlar için toplanıyoruz burada ama asıl amaç her denize açılışında özel bir tema seçiliyor mesela bir gece sadece osmanlı yemekleri verilecek herşey o tarzda olacak karşılamadan, biletlere, dekora kadar, başka bir akşam italyan ya da fransız gecesi olacak aynı şekilde belki ismi ünlü aşçılar gelecek bu mutfaklara müşteriler ile sohbetler edilecek falaaaann filaaann....
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder