Artık çok yüksek binalarımız moda oldu her yer bir gökdelen görmek içten bile değil. Ben diyorum ki bu yüksek binaların ara katlarında açık alanlarında olanlar tarzında parklar olsun... Mesela 41. kat park olsun içinde otu, böcüğü salıncağı falan olsun da olsun işte ama en güzel tarafı o katta camlar tavandan zemine kadar kesintisiz olsun... düşününce şöyle bi yerden 80 metre yüksekte bir parkta yürüyüş yapmak ya da bankında oturup ayran simit çok da fena olmaz...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder